نمایشگاه آگروفود ۱۴۰۲

فرهیخته گرامی،

با احترام از جنابعالی دعوت می‌شود از غرفه شرکت سرمایه پایدار تام ایرانیان “سپتا” در سی امین نمایشگاه ایران آگروفود( نمایشگاه بین‌لمللی تخصصی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع  وابسته تهران) دیدن فرمایید .

زمان: ۲۶  الی ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ – محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

سالن میلاد | طبقه اول | غرفه B31-8A

ساعت بازدید:  ۹ الی ۱۶

حضور فعال سپتا در سی‌امین نمایشگاه اگروفود ۱۴۰۲

رونمایی از محصولات وِیزه درمانی و غذایی تیم تحقیقاتی سپتا برای نخستین بار در ایران

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی «صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته» با حضور ۵۲۰ شرکت داخلی و ۱۰۵ شرکت بین‌المللی از ۱۴ کشور مختلف ۲۹-۲۶ خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‎المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سایت سپتا ،این نمایشگاه که از نظر وسعت و تنوع گروه‎های کالایی، بزرگ‌ترین نمایشگاه خاورمیانه است که در ۲۰ سالن مجزا، به‎علاوه فضای باز نمایشگاه برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه ۱۰۵ شرکت مختلف از ۱۴ کشور از جمله: اتریش، ایتالیا، آلمان، دانمارک، فرانسه، هلند، روسیه، ترکیه، برزیل، امارات متحده عربی، تایلند، کره جنوبی، چین و هند در نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.  

شرکت سرمایه پایدار تام ایرانیان یک شرکت چند منظوره تازه تاسیس و زیرمجموعه یکی از ارگانهای بزرگ کشور است اما علیرغم جوان بودن یک مجموعه بسیار فعال و پیشرویی است که در حوزه‌های بازار سرمایه، بازرگانی، صنعت غذایی، صنعت گردشگری، صنعت کشاورزی و گیاهان داروئی اقدامات خوبی را انجام داده و در دست اقدام دارد . سپتا یکی از مجموع شرکت‌های هلدینگ تأمین آتیه سرمایه انسانی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه( تامیدکو) می‌باشد.

این شرکت نوپا برای کسب تجربه‌های جدید در نمایشگاه‌ آگروفود امسال حضوری پررنگ و بسیار فعال دارد تا ضمن معرفی دستاوردها، تولیدات و محصولات ویزه خود با جدیدترین متدهای تولید ، بسته بندی و آخرین تغییرات و بهبودهای کیفی و کمی محصولات آشنا شود و ضمن تبادل نظرات علمی، تکنیک‌های فنی، مراودات اقتصادی و دانش تولید با شرکت‌های بزرگ ، برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را تبیین نماید.

کفتنی است، نمایشگاه آگروفود ایران یکی از مهمترین نمایشگاه‌های صنایع غذایی و کشاورزی در کشورمان است که هر ساله در تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه یک فرصت عالی برای ارتباط و همکاری با کشاورزان، تولیدکنندگان، و صنایع غذایی در ایران و حتی دیگر کشورهاست.  نمایشگاه آگروفود ایران در سال ۱۳۹۱ برای اولین بار برگزار شد و هدف آن ارائه بهترین تولیدات کشاورزی و غذایی ایران به بازار جهانی بود. از آن زمان به بعد، این نمایشگاه به یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای مرتبط با کشاورزی و صنایع غذایی در ایران تبدیل شده است. در نمایشگاه آگروفود ایران، شرکت‌های مختلف صنایع غذایی، تجهیزات کشاورزی، نهاده‌های دام و طیور، تکنولوژی‌های کشاورزی، محصولات باغبانی و همچنین خدمات دیگر مرتبط با صنایع غذایی حضور دارند. این شرکت‌ها می‌توانند از این فرصت استفاده کنند تا محصولات خود را به نمایش بگذارند، با سایر تولیدکنندگان و شرکت‌ها در ارتباط باشند و بازاریابی کنند. در حالی که نمایشگاه آگروفود ایران برای شرکت‌های صنایع غذایی و کشاورزی فرصتی برای نمایش محصولاتشان به بازار و جذب مشتری است، برای بازدیدکنندگان نیز یک فرصت منحصر به فرد برای آشنایی با تولیدات کشورمان در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی است.

 لازم به ذکر است. در نمایشگاه امسال آگروفود، سپتا با رونمایی از یک محصول بسیار ویژه که حاصل چندین ماه تلاش بی‌وقفه و کار تحقیقاتی یک تیم متخصص و محقق در حوزه گیاهان دارویی و کشاورزی است درصدد ارائه خدمت دیگری به صنعت غذا و داروی کشور است .

 

 

اخبار نمایشگاه آگروفود ۱۴۰۲