مدیرعامل سپتا خبرداد: اجرای طرح توریست سلامت از سال جاری در کشور

مدیرعامل سپتا با تشریح برنامه‌های مجموعه سرمایه پایدار تام ایرانیان  از  تدوین برنامه ویزه راه اندازی توریست  سلامت در کشور خبرداد و گفت:  تمامی مراحل ورود توریست سلامت از اخد ویزا تا پایان درمان و خروج از کشور در این مجموعه برنامه‌ریزی شده است و به صورت تخصصی در بخش ارتوپد با همکاری پزشکان زبده این طرح به زودی اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سپتا ،دکتر سید نیما فاضلی گفت: هدف شرکت سپتا توسعه برنامه‌های سلامت محور در کشور است و در این راستا چندین اقدام تحقیقاتی صورته گرفته از جمله جذب توریست سلامت که یک برنامه مدون و جامعی است و بزودی جزیات اجرای آن را اعلام خواهیم کرد. .همچنین برنامه‌های درمانی ارتوپدی  تخصصی از جمله افزایش قد و سلامت ، جراحی‌ پا و سر و گردن در دستور کار قرار گرفته که تمامی مراحل ورود توریست سلامت از اخد ویزا تا پایان درمان و خروج از کشور در این مجموعه برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی یکی از برنامه های مهم و جدی مجموعه بزرگ سپتاست و در این حوزه توانستیم پروژه گیاه دارویی آنغوزه را با همکاری تیم تخصصی و دانشگاهی به مرحله فرآوری برسانیم که در نمایشگاه آگروفود رسنا رونمایی می‌شود و در آینده نزدیک با اخذ مجوزهای قانونی تولید دارویی این گیاه بسیار ارزشمند در دستور کار قرار دارد . همچنین فرآوری گیاهان دارویی خاص یکی از مهمترین برنامه های مجموعه سپتا در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی است که در حال حاضر در مرحله تحقیق قرار دارد و در آینده نزدیک برنامه‌های اعلام می‌شود.

فاضلی با بیان اینکه در حال حاضر گیاه آنغوزه بیشتر به صورت خام فروش می‌رسد گفت: تیم تحقیقاتی سپتا در نظر دارد این گیاه دارویی رااز حالت خام فروشی خارج کرده و با فرآوری آن را به تولید انبوه داخلی رسانده و در ادامه با تکمیل زنجیره محصولات فرآوری شده را به کشورهای دیگر صادر کند.

مدیرعامل سپتا اظهار کرد: اخذ مجوز فعالیت از سازمان بورس یکی از مهمترین اهداف این مجموعه به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری و نهاد مالی ست و پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری این مجوزها را اخذ و فعالیت رسمی خود را آغاز کنیم چرا که موضوع تأمین مالی برای مجموعه میدکو یکی از الویت­های اصلی این شرکت است.

مدیرعامل سپتا  افزود: ایجاد یک شرکت سبدگردان و یک شرکت مشاور سرمایه­گذاری و کارگزاری بورسی از دیگر برنامه‌های سپتا برای سال جاریست که با جدیت آن را در دستور کار خود قرار داده است .

وی با اشاره به موضوع گردشگری به عنوان یکی دیگر از برنامه‌هایی که به صورت تخصصی در این مجموعه شکل گرفته همچنین گفت: یکی از چشم اندازهای مهم سپتا مرمت و احیای اماکن تاریخی و حوزه گردشگری در استان کرمان با توجه به پتانسیل‌های خوب این استان است که در این راستا مرمت پروژه عمارت موسی خانی شهر بابک آغاز شده و به زودی به بهره برداری ‌رسد که اجرای این پروژه نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال و توسعه فرهنگ گردشگری و خدمات رفاهی استان کرمان به ویژه شهر بابک خواهد داشت.

فاضلی اظهار کرد: هدف سپتا توسعه این طرح در شهرهای بزرگ به ویژه شهرهای توریستی ایران با اماکن تاریخی مهم است چراکه این مجموعه به دنبال احیای اماکن تاریخی و گردشگری با هدف توسعه و  افزایش خدمات رفاهی به ساکنان، گردشگران و پرسنل مجموعه میدکو  است تا بتوانیم خدمات رفاهی حوزه گردشگری را در سطح قابل قبول و دراکثر شهرهای کشور ایجاد کنیم که این امر نه تنها به افزایش تعداد گردشگران اماکن تاریخی کمک می‌کند بلکه با ایجاد و افزایش مجموعه‌های  فرهنگی و خدماتی اشتغال بومی جوانان را نیز به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل سپتا در پایان توسعه بازرگانی را یکی دیگر از برنامه‌های این مجموعه پویا و جوان عنوان و خاطرنشان کرد: موضوع صادرات به ویژه صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس و همسایه‌های ایران در چشم انداز میان مدت و بلند مدت مجموعه سرمایه پایدار تام ایرانیان تببین و تدوین شده و در نظر داریم در این حوزه با قدرت و رقابت جدی ورود داشته باشیم و به سهم خود ارز آوری خوبی را برای کشور رقم بزنیم.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!